lördag 5 februari 2011

Våga välja växel...

Tjaba. Nu är man tillbaka igen. Blir inte lika mycket bloggande nu när man känner att man har ett liv :-). Nu har man börjat ta de små stegen jag skrev om tidigare. Mycke träning nu för tiden. Det uppehåller sinnet och man får slita bort sina aggressioner och sin besvikelse över att inte allt gick som man ville eller önskade. Ibland önskar man ju exempelvis att det skulle gå att berätta allt för alla. Säga vad man tycker, känner och vill utan konsekvenser.
 Nu är ju inte livet riktigt så enkelt så man får snällt hålla till godo med att visa upp sitt rätta jag så mycket det går och hoppas på att det till slut märks på de rätta platserna och hos de rätta personerna. Idag har varit en dag som varit som en berg och dalbana.
Vaknade tidigt även om jag festat igår (som vanligt). Snabbt iväg till marieberg på morgonen. Gå i alla klädaffärer utan att hitta något som duger! Jag är verkligen för kräsen när jag handlar själv och klär mig som en tonåring om jag får bestämma. Bättre att någon annan (hellst av motsatt kön) får komma med ideér så man blir snyggt men åldersadekvat klädd. Vidare tillBauhaus för att köpa de sista delarna till bardisken. Den blir så jävla grym att jag går igång av att bara tänka på den!

Sen hem till mitt tillfälliga krypin och vila. Värsta migränanfallet! Hittade medicin till slut. Nu är det väl dags att göra sig redo för nya äventyr.

Stor, stark och vacker!
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar