torsdag 11 augusti 2011

I AM FUCKING BACK!

L


Hallå ni som faktiskt läser den här bloggen. Nu är jag tillbaka för att under en begränsad tid berätta för er en hel jävla del med visdomsord och fullkomligt ointressanta fakta om vad som faktiskt spinner runt i huvudet på mig.

Men för att kort och koncist berätta om min dag så har allt som kan gå åt helvete gjort det.  Konstigt nog så är det här också en slags jubileumsdag för mig och för sånt som går åt helvete. Så efter att det har känts som att livet är helt sunk så kom bara känslan av ingenting. Så jävla gött. Det bryr mig inte längre. Inte privatlivet, känslolivet, arbetslivet eller resten av livet i almänhet. Just att verkligen känna det gör att jag faktiskt kan göra och säga positiva saker. Det innebär också att kunna komunicera det som tidigare har varit svårt.  Sen om det faktiskt finns någon som vill höra är väl en helt annan femma. Nåja. Det var en start på detta bloggande. Nu tänker jag avbryta för att gå ut på stan och dricka några öl. Sen ska jag sova, gå upp imorgon, åka till jobbet och fullständigt ge fan i att ha ångest över min arbetssituation. Jag hoppas det här håller i sig!

Puss, kram och en smäll på käften för att ni läser. Hörs imöra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar