fredag 12 augusti 2011

Undrens tid

IL


Man upphör inte att förvånas. Min sista officiella handledning idag. Ska snart bli legitimerad.. Yey..
Det fanns en gammal slug rackare som sade "Cogito ergo sum" -jag tänker därför är jag eller liknande. I mitt fall är det fan i mig tvärtom. Därför bestämde jag mig igår för att lägga ner allt onödigt tänkande. Gör det enkelt för dig. Hata och krossa allt som gör ont. Slå tärning om du inte kan välja vad du ska göra.På handledningen fick jag rådet att säga upp mig, dra till andra jobbet. Jobba tre månade och sen sticka jorden runt eller asien eller liknande i tre månader.Haha. Får väl se hur det blir med den saken. En sak är i alla fall säker. Ännu en dag är över!

Alla de dagar som kom och gick, inte visste jag att de var livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar