torsdag 23 december 2010

Brinn tomtejävel! 176

Jag tycker vi tar julfriden, alla mina tidigare inlägg, alla anklagande blickar, tonfall och nedvärderande kommenterarer mot de som upplever julen annorlunda och lägger i en säck. På säcken häller vi bensin i en mängd som miljöpartiet skulle få grått hår av att se. Sen tänder vi på skiten och njuter av att se det gå upp i lågor. Jag är så jävla less på att det är så "fult" att kanske inte må bäst i hela världen över jul. Det är de påklistrade leendenas helg. Du ska fan vara glad och om du inte är det så ska du låtsas! Om du inte låtsas förstör du stämningen för alla andra. Och med detta vill jag ärligt hälsa en god jul till min/mina läsare.

Även om nyårsinlägget inte är här ännu så kan man skvallra om att nästa år blir ett år som inget annat i mitt liv och vem vet, kanske förändras andra av det på ett positivt sätt med.
Dagens låt: Refuse and resist med Hatebreed.
God Jul

1 kommentar:

  1. Kul att Du läser min blogg och det är alltid kul att läsa Din! :) Du vet vart jag står i julefrågan...

    Väntar med spänning på nästa års uppdateringar. Vad fan har Du för Dig i nyår? :) Eller vill jag veta? :)

    SvaraRadera