tisdag 14 december 2010

No more mister nice guy.

Vet att många av mina vänner skulle beskriva mig som snäll. Men det känns liksom inte som en beskrivning som passar. Känner mig inte snäll, omtänksam, hjälpsam eller kärleksfull. Tror sista droppen runnit ur den bägaren nu. Kan inte jobba med ett jobb som kräver altruism och samtidigt hata mänskligheten. Ska väl kämpa på till legitimationen. Sen blir det väl i bästa fall att jobba med företag eller ledarskap eller liknande där man slipper bry sig. Annars kan man väl alltid bli svetsare eller nåt. Förresten råkade jag skicka ett sms till fel avsändare för ca en månad sedan. Verkar som det kostade mig tolv tusen kronor. Så lär er den läxan. Kolla en extra gång innnan ni skickar era mess. Några sista ord. Alla bär vi på bördor, en del har vi fått från vår barndom, våra föräldrar, vår uppväxt eller från vårt vuxna liv. Det är inte vilka bördor vi bär som är det viktiga utan hur vi bär dem.

Dagens låt: Destroy everything med Hatebreed.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar