lördag 16 oktober 2010

Dagen efter kvällen före. Men var är min musa?

Jaha då var det en sådan där dag igen. Av någon anledning är min intellektuella kapacitet på en tonårings nivå max, så något skönlitterärt verk kan ingen vänta sig här. Dags att summera och utvärdera. Vaknade upp efter ca tre och en halv timmas sömn. Luktar av flera sorters damparfym även om jag faktiskt bara har dansat och i övrigt varit en skötsam kille. Hur går det där till? Är damparfym starkare än herrparfym? Var kommer alla dofter ifrån? Varför finns man haha? Nog för att det inte blev någon salsa eftersom det tydligen endast var proffs på det golvet men värsta travoltan var man nog ändå. Efter fem minuter på dansgolvet står en tjej nog nära och gör rörelser som andra tjejer tar väldigt mycket betalt på särskilda klubbar för att göra. Hon vill naturligtvis få tag i min redbull och vodka jag har i handen och jag tänker "vafan hon verkar ju vara väldigt sugen på grogg, klart hon ska få smaka". När jag väl släpper glaset åker det i golvet och min grogg är ett minne blott.  Ok ribban är satt, bara att köpa en ny och dansa vidare. Vad som hände senare på kvällen fick jag inte skriva för övriga inblandade men som sagt, det var godnatt runt sex i morse. Nu är det lördag, migrän på gång och vem vet, kanske dansar man ikväll igen. Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar