söndag 24 oktober 2010

Söndag igen..

Jaha då var man tillbaka i sin "crib". Lite trött efter helgens härjningar men vid gott mod. Gårdagkvällen på utestället tyckte jag mest bestod av överberusade hormonstinna unghannar som stångades med varandra. Tröttnade på stället och gled hemmåt innan stängning. Skönt att vila upp sig lite. Nu blir matlagning och film resten av kvällen. Har fått en snabblektion i sminkning av en tjejkompis. Är lite orolig för hur min näsa kommer att se ut på onsdag när jag ska föreläsa för 130 pers. Kan i värsta fall gå ut "puder" eller "foundation". Trodde aldrig att jag skulle skriva de orden när jag började blogga, men som en riktigt modebloggare som man är tar det väl inte lång tid innan jag börjar rappportera vad jag har haft på mig med. haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar