lördag 23 oktober 2010

Du får göra din egen resa... del ett... the beginning

Jaha, lägesrapport. Näsbenet kan vara av, vet ej. Har ett jack i näsan och den är blå. Min kompis sa att den var sne i morse men jag tror jag lyckades dra den rätt. Den var ändå lite krokig efter tonåren iaf. Som ni kanske förstår var man på krogen igår. Halv sju i morsen hade vi druckit och diskuterat färdigt. Ringde fel inatt. Skulle ringa en tjej och en man svarade, med hög musik i bakgrunden gick det inte att höra vem det var. Blev lite orolig för hennes skull och undrade vem jag pratade med. När jag väl lagt på visar det sig att jag har ringt och väckt farsan mitt i natten. Smidigt,haha ! Dags att lära sig tekniken med nya mobilen. Jorå så att det var ju en helkväll. Skulle precis kolla i väskan men kom ju på att den är där efterfesten var. Dags att ut och gå...Och på tal om näsbenet igen. Skulle gå av dansgolvet och samtidigt se till att mina kompisar inte slogs med en pundare på dansgolvet.Resultat: jag går med näsan i sidled in i en dörrkarm så det knakar i halva skallen. Är liksom lite pinigt när man säger godkväll till vakterna med en blodig näsa... Vad kan vi lära oss av detta? Jo, se er för var ni går !!! NU måste jag hämta min väska så jag får skriva två inlägg idag.  Puss

2 kommentarer:

  1. bilder på näsan tack, för lite fotografier i den här bloggen överhuvudtaget

    SvaraRadera
  2. Håller med, lite bilder då och då vore nice!
    Kram

    SvaraRadera